Aanmelden voor de maandelijkse informatieochtend

Kinderen zijn van harte welkom op OBS Het Atelier vanaf hun vierde verjaardag. Voordat de leerling wordt ingeschreven, nodigen wij de ouder(s) uit om onze school te komen bekijken, de klassen te bezoeken en kennis te maken met onze directeur Jan Heijmans. Kennismaken kan tijdens een informatieochtend en/of een persoonlijk gesprek.

Kennismaken met de school tijdens de informatieochtend

U bent van harte welkom op één van de informatieochtenden die wij maandelijks organiseren van 9:00 - 10:00 uur.

Via onderstaande knop kunt u de data bekijken en u aanmelden:

Bekijk informatieochtenden en meldt u aan/ Select parent information morning and register

Kennismaken met de school tijdens een persoonlijk gesprek

Mocht u liever kennismaken met de school tijdens een persoonlijk gesprek, neemt u dan contact op met Jan Heijmans, Directeur van OBS Het Atelier, voor het maken van een afspraak:

Tijdelijk adres OBS Het Atelier:

Ouderkerkerlaan 24

1112 BE Diemen.

UW KIND INSCHRIJVEN OP OBS HET ATELIER

Bent u enthousiast over de school, de leerkrachten én onze onderwijsmethode? Dan kunt u uw kind inschrijven. U kunt telefonisch of per e-mail de inschrijvingsformulieren aanvragen. Het e-mailadres en het telefoonnummer staan hierboven vermeld. Tijdens de maandelijkse informatieochtenden kunt u ook de inschrijvingsformulieren verkrijgen.

Mocht u uw kind willen overplaatsen vanaf een andere basisschool naar OBS Het Atelier, dan nemen we altijd contact op met de school van herkomst.